Sve je počelo sa rečima

Hvala Wonderland na ovom izazovu. Moram ti priznati da nije bilo lako. Nadam se da ti se svidelo kako sam iskoristila tvoje reči.

Velika vrata od kovanog gvožđa prostirala su se preko celog neba. Sećam se da sam dugo stajala ispred njih, nisam želela da uđem, a i da sam želela bojim se da nisam imala ključ.

Treabalo je da provirim kroz ključaonicu, ali udovi su se protivili. Sve što sam uspevala bilo je da s’ vremena na vrema pomaknem glavu i pogledam u pod.

Ispod mene nije bilo ničega, kako mi se činilo na prvi pogled, ali na drugi iznenada shvatih da je tamo jedan ram.

Šareni ram, na njemu su bile urezane note. Igra zvukova koji se prepliću potpuno me je okupirala. Gledala sam dole, pogled je lutao, odlazio dublje i dublje, dok nije naleteo na šapat.

Šapat je nosio papir u ruci i kako mi se činilo nije bio baš raspoložen. Moj pogled je to na vreme shvatio i brzo se povukao gore, ne rizikujući sudar sa gosopodinom šapatom.

Ponovo se zaustavio na vratima, i ja u tom trenutku shvatih kako su lepa ta vrata.

Čvrsta i snažna, a iza sebe sigurno kriju dugu..

Mojih pet reči su: čigra, zavesa, smeh, tajna i miris.

Ne znam da li mi je bilo teže da priču napišem ili da nominujem one koji treba da urade isto: Dobro došli u moju stvarnost , Helloiamthedevil – to bi bilo to. Ako je neko već dobio isti zadatak ja se izvinjavam i uživajte u pisanju.

6 thoughts on “Sve je počelo sa rečima

  1. Повратни пинг: Пет речи | ivinsvet

Оставите одговор

