Upoznaj Smrt

Još jedan zadatak u kojem sam  mnogo uživala. Zahvaljujem Duletu i nadam se da mu se priča sviđa.

Ja pričam ovu priču. Ne, naravno da me ne poznaješ, ali to je veruj mi na tvoju sreću. Šta je bilo sa ljudima kada su mi davali ime, nikada neću razumeti.

Nečemu komplikovanom i sve samo ne običnom, dati ime kratko, jednostavno i nimalo originalno. Da, pogodili ste, ja sam Smrt i drago mi je što vas upoznajem.

Nećete mi zameriti što je sve ovako površno, u nekoj sam žurbi (začudili biste se kada biste znali koliko se nekima žuri da ih prevezem) i zaista nemam snage da objašnjavam ovu priču koju sam pričala hiljadu puta.

Čak i oni najuticajniji ne utiču na mene, ali opet sam bila iznenađena kada sam došla baš po gospodina Sopela (ne znate ko je on, pa sramota zaista, to je naime najugledniji čovek, vođa, veći od Firera, koga sam takođe lično pokupila).

Zatekla sam ga u polju maslačaka, izuzetna mešavina crvene i žute. Krv je još kapala iz njegovih rana i bojila je polje u crveno.

Sopelova duša se koprcala i bilo je teško nositi je na dlanu. Znojim se čak i dok ovo pričam, no moj znoj je drugačiji, ali to vam zaista neću objašnjavati (samo bih vas bespotrebno plašila).

Kada se konačno umirila, duša gospodina Sopela pala je nežno na moje dlanove. Pomislih da nosim vrapca.

Tako to bude sa svim dušama, kada se naviknu na moj zagrljaj sve brige rasprše se u vazduhu, kao baloni punjeni helijumom odlete.

Eto, tražili ste da vam ispričam priču i sada sigurno mislite da nije zanimljiva. Pa, reći ću vam dve stvari: Svaki maslačak na onom polju od onda raste crven, krvavo crven (gospodin Sopel je imao zdravu krv); Gospodin Sopel nikako nije slučajno dospeo tamo, umro je u patnji, goreći iznutra, spaljen od onih kojima je najviše verovao, već sam previše rekla.

Ali, to je već sasvim druga priča.

Moje reči su bile: smrt, krv, znoj, maslačak, vrabac, a cenjeni nominovani neka smućkaju priču sa ovim rečima: tačka, tišina, tama, tromo, trombon (to što je sve na t, je apsolutno namerno, uživajte).

Nominovani su (i ako su već bili nominovani): Wonderland Spontano sa šlagom uff, ne znam koga bih više izazvala.

Ko god misli da je inspirisan ovim rečima nek smatra da je izazvan!

8 thoughts on “Upoznaj Smrt

Оставите одговор

